Blank gif

Blank gif

Licznik zadłużenia miasta
Więcej informacji
Szczepienia przeciwko COVID-19 >
Jak załatwić sprawę
w Urzędzie Miejskim

Z e-fakturą taniej!

12 stycznia 2015, 12:25

Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji w Jaworznie uruchomiło Internetowe Biuro Obsługi Klienta - eBOK. Nowa usługa umożliwia łatwy i prosty kontakt z Działem Obsługi Klienta oraz z Działem Sprzedaży przedsiębiorstwa.

- Od teraz każdy mieszkaniec posiadający dostęp do Internetu może zalogować się do systemu, by sprawdzić obecny stan konta, wystawione rachunki oraz podstawowe informacje odnoszące się do posiadanej umowy na wodę i ścieki - tłumaczy Sławomir Grucel, rzecznik prasowy MPWiK..

Wystarczy zarejestrować się w Internetowym Biurze Obsługi Klienta MPWiK Sp. z o. o. na stronie www.mpwik.jaworzno.pl w zakładce e-bok. Po uzupełnieniu formularza zgłoszeniowego na podany adres mailowy, mieszkaniec otrzyma wiadomość zawierającą login i hasło, które potem sam może zmienić. Od tego czasu mieszkaniec, wszystkie faktury będzie otrzymywał drogą elektroniczną. Zgłoszenie chęci korzystania z e-Faktury, która jest dokumentem bezpiecznym, posiadającym taką samą wartość prawną jak faktura drukowana, można także dokonać w siedzibie Spółki w Dziale Sprzedaży (pokój 0,15).

W momencie przejścia na e-Fakturę, każdemu Klientowi stawka za rozliczenie zostanie obniżona z 2,33 zł brutto na 1,00 zł brutto.

Dodatkowe korzyści z rejestracji w eBOK:

  • prosty i wygodny sposób na kontrolowanie należności za usługi dostawy wody i/lub odprowadzania ścieków (data wystawienia faktury i termin płatności, historia rachunków, aktualny stan konta);
  • możliwość sprawdzenia odczytów do dwóch lat wstecz;
  • dostęp do treści zawartej umowy (data zawarcia umowy i jej numer, numer wodomierza przyporządkowanego do umowy);
  • możliwość aktywacji usługi e-FAKTURA (zmiany adresu e-mail, wycofanie akceptacji usługi);
  • zmniejszenie opłaty stałej z 2,33 na 1,00 zł brutto w przypadku wyboru usługi faktura;
  • wysyłanie korespondencji np.: zgłoszenia awarii, zmiany danych strony umowy itp.

Już teraz zapraszamy do korzystania z Internetowego Biura Obsługi Klienta. W przypadku pytań prosimy o bezpośredni kontakt z Działem Sprzedaży pod numerem telefonu 32 / 318 60 20.