By poprawić efektywność i jakość pracy Wydziału Geodezji i Kartografii od 1 grudnia br. zmienią się godziny, w których mieszkańcy mogą załatwiać swoje sprawy.
Obsługa osób zamawiających materiały geodezyjne w pokoju nr 1 w budynku przy ul. Grunwaldzkiej 52 odbywać się będzie w następujących godzinach:
- poniedziałek - środa - od 8:00 do 15:00 (godzinę krócej);
- czwartek - od 8:00 do 17:00 (bez zmian);
- piątek - od 8:00 do 14:00 (godzinę krócej).
Skrócenie czasu bezpośredniej obsługi interesantów podyktowane jest usprawnieniem realizacji przyjętych wniosków oraz bieżących spraw administracyjno - biurowych.
Mieszkańcy, którzy swoje sprawy chcą załatwiać w Wydziale Geodezji i Kartografii dopiero po godzinie 15:00, nadal będą mieli taką możliwość w czwartki, kiedy wszystkie wydziały Urzędu Miejskiego pracują do godz. 17:00.
- Mamy nadzieję, że mieszkańcy odniosą się ze zrozumieniem do tej zmiany. Każde inne rozwiązanie na chwilę obecną wiązałoby się z wydłużeniem czasu obsługi mieszkańców, a tego chcemy uniknąć - tłumaczy Tadeusz Dębecki, naczelnik Wydziału Geodezji i Kartografii. - Za wszelkie ewentualne utrudnienia przepraszamy.