Blank gif

Blank gif

Licznik zadłużenia miasta
Więcej informacji
Szczepienia przeciwko COVID-19 >
Jak załatwić sprawę
w Urzędzie Miejskim

Zmiana czasu pracy Wydziału Geodezji i Kartografii

25 listopada 2016, 08:20

By poprawić efektywność i jakość pracy Wydziału Geodezji i Kartografii od 1 grudnia br. zmienią się godziny, w których mieszkańcy mogą załatwiać swoje sprawy.

Obsługa osób zamawiających materiały geodezyjne w pokoju nr 1 w budynku przy ul. Grunwaldzkiej 52 odbywać się będzie w następujących godzinach:

  • poniedziałek - środa - od 8:00 do 15:00 (godzinę krócej);
  • czwartek - od 8:00 do 17:00 (bez zmian);
  • piątek - od 8:00 do 14:00 (godzinę krócej).

Skrócenie czasu bezpośredniej obsługi interesantów podyktowane jest usprawnieniem realizacji przyjętych wniosków oraz bieżących spraw administracyjno - biurowych.

Mieszkańcy, którzy swoje sprawy chcą załatwiać w Wydziale Geodezji i Kartografii dopiero po godzinie 15:00, nadal będą mieli taką możliwość w czwartki, kiedy wszystkie wydziały Urzędu Miejskiego pracują do godz. 17:00.

- Mamy nadzieję, że mieszkańcy odniosą się ze zrozumieniem do tej zmiany. Każde inne rozwiązanie na chwilę obecną wiązałoby się z wydłużeniem czasu obsługi mieszkańców, a tego chcemy uniknąć - tłumaczy Tadeusz Dębecki, naczelnik Wydziału Geodezji i Kartografii. - Za wszelkie ewentualne utrudnienia przepraszamy.