Blank gif

Blank gif

Licznik zadłużenia miasta
Więcej informacji
Szczepienia przeciwko COVID-19 >
Jak załatwić sprawę
w Urzędzie Miejskim

Od 1 lipca urząd czynny od 7-ej

28 czerwca 2019, 14:46

Od 1 lipca urząd czynny od 7-ej

Od 1 lipca urząd czynny od 7-ej

Przypominamy, że tradycyjnie w okresie letnim zmianie ulegają godziny pracy Urzędu Miejskiego w Jaworznie. By zapewnić bardziej komfortowe warunki przyjęć interesantów oraz dostosować się do wykazanych w ankietach potrzeb mieszkańców, pracownicy urzędu będą dostępni dla stron już od godziny 7:00.

To już piąty rok gdy w okresie letnim, kiedy odnotowywane są wysokie temperatury, Urząd Miejski zmienia godziny pracy. Wcześniejsze pory sprzyjają załatwianiu spraw mieszkańców. Potwierdzają to ubiegłoroczne badania preferencji mieszkańców, które pokazały w jakich godzinach pracy urzędu jest najwięcej osobistych wizyt interesantów. Z zebranych informacji wynika, że najwięcej stron korzysta z usług urzędu w godzinach wczesnoporannych do godz. 13:00, w godzinach późniejszych ta ilość zdecydowanie zmniejsza się.

Jeśli te tendencje utrzymają się, Urząd Miejski wprowadzi te godziny na stałe. Warto zaznaczyć, że czwartek pozostanie nadal dniem z wydłużonym czasem pracy Urzędu. W ten dzień swoje sprawy będzie można załatwiać do godz. 16:00.

Od godziny 7:00 pracę rozpoczynają także inne instytucje na terenie miasta, takie jak ZUS, Urząd Skarbowy oraz miejskie jednostki MOPS, PUP, MZNK i MZDiM.

Godziny pracy Urzędu Miejskiego w Jaworznie obowiązujące od 1 lipca 2019 r. przedstawiają się następująco:
    • poniedziałek - środa - 7.00 - 15.00,
    • czwartek - 7.00 - 16.00,
    • piątek - 7.00 - 14.00.

Więcej informacji o godzinach pracy poszczególnych wydziałów publikujemy na stronie: http://www.bip.jaworzno.pl/a,26965,informacje-podstawowe.html

Ponadto informujemy, że Urząd Miejski w Jaworznie dołączył do programu „Polska bezgotówkowa” w związku z czym od 1 lipca br. w kasach Urzędu będzie można dokonywać płatności wyłącznie bezgotówkowo. Pracownicy urzędu obsługujący terminale będą potwierdzać wpłaty odpowiednim wydrukiem, gwarantując dokonanie niezbędnych płatności.

Argumentem przemawiającym za wprowadzeniem operacji bezgotówkowych jest coraz powszechniejsze korzystanie z kart płatniczych oraz bankowości internetowej. Rozwiązanie to znacząco obniży także koszty związane z dotychczasowym konwojowaniem pieniędzy do banku.

By wyjść naprzeciw mieszkańcom korzystającym w operacjach finansowych z gotówki, takich wpłat - bez dodatkowych opłat – będzie można dokonywać w placówkach pocztowych zlokalizowanych w poszczególnych dzielnicach miasta, znajdujących się przy ulicach:

    • Pocztowa 9A,
    • Kolejarzy 20,
    • Tysiąclecia 21,
    • Gliniana 12,
    • Abstorskich (dawna Baranowskiego) 3A,
    • Zwycięstwa 9A,
    • Marszałka Józefa Piłsudskiego 27.