W czwartek, 22 października w godzinach od 15:00 do 19:00 odbędzie się pierwsze Forum Organizacji Pozarządowych w formie webinarium (online). Serdecznie zapraszamy do wzięcia udziału w wydarzeniu!
Tego typu rozwiązanie wprowadzone zostało ze względu na stan epidemii. W ramach forum przeprowadzona zostanie część szkoleniowa w zakresie dwóch istotnych tematów: "COVID-19, a realizacja zadań publicznych przez organizacje pozarządowe" oraz "ABC członka zarządu". Serdecznie zapraszamy do wzięcia udziału w forum poprzez rejestrację na stronie :
https://jaworzno.clickmeeting.com/forum2020
Rejestracja jest bezpłatna poprzez kliknięcie w powyższy link i dokonanie zgłoszenia.
Platforma ClickMeeting jest bardzo prosta w obsłudze i możliwa do uruchomienia zarówno w przeglądarce komputerowej, jak i aplikacji na telefonie z systemem Android i iOS. Natomiast jeśli będą Państwo mieli kłopot w jej obsłudze - prosimy o telefoniczny kontakt z pracownikami Referatu Współpracy z Organizacjami Pozarządowymi pod numerem telefonu: 32 618 17 80.
Możliwość przetestowania łącza dostępna pod poniższym adresem:
https://utilities.clickmeeting.com/connection-tester?fbclid=IwAR0bf7FV0tKpak52BH2QTnSjw4DQ4aDleB9eFkL9aNYfO2ZoOywE0TDGuRE
W sytuacji braku dostępu do komputera i internetu istnieje możliwość udziału telefonicznego, tak aby mieć dostęp wyłącznie do dźwiękowego odbioru. W takim przypadku prosimy o wcześniejsze zgłoszenie chęci skorzystania z takiej formy odbioru poprzez kontakt telefoniczny: 32 618 17 80.