Od 17 maja z zachowaniem wszelkich standardów bezpieczeństwa i zaleceń higienicznych otwarte zostały Punkty Obsługi Klienta (POK) w głównej siedzibie Wodociągów Jaworzno przy ul. św. Wojciecha 34 oraz w siedzibie Działu Gospodarki Odpadami Komunalnymi przy ul. Galmany 1.
- Wszystkich Klientów planujących realizację spraw osobiście w naszej spółce prosimy o stosowanie się do zasady DDM - dystans, dezynfekcja, maseczka oraz do zasad obowiązujących w POK - wyjaśnia Sławomir Grucel, rzecznik prasowy Wodociągów Jaworzno. - Przed wejściem do pomieszczenia należy zdezynfekować ręce w automacie, założyć maseczkę, utrzymać wymagany dystans od innej osoby, a w przypadku, gdy w Punkcie Obsługi Klienta będzie przebywać maksymalna, dopuszczalna liczba 3-ech Klientów, poczekać w wyznaczonym miejscu na swoją kolej. Wszystkie powierzchnie wspólne takie jak: blaty, klamki będą regularnie dezynfekowane przez pracowników Spółki.
Równocześnie mając na uwadze, fakt, że pandemia wciąż trwa, zachęcamy i przypominamy o możliwości załatwiania wszelkich spraw zdalnie:
- mailowo, pobierając stosowny wniosek ze strony internetowej i wysyłając go na adres kancelaria@wodociagi.jaworzno.pl;
- rejestrując się w serwisie e-BOK (dostępnym także na stronie spółki www.wodociagi.jaworzno.pl),
- telefonicznie pod numerami telefonów dostępnymi na stronie internetowej spółki www.wodociagi.jaworzno.pl /zakładka: kontakty.
Wszystkich Klientów prosimy o współpracę, przestrzeganie zasad sanitarnych obowiązujących w miejscach publicznych oraz zapraszamy do korzystania ze zdalnych form kontaktu i obsługi Klienta.