Od wtorku, 1 czerwca Przedsiębiorstwo Komunikacji Miejskiej zaprasza do Centrum Obsługi Klienta w nowej lokalizacji. Biuro znajduje się w budynku Stacji Kontroli Pojazdów PKM przy ul. Krakowska 9 (tuż obok przystanku KRAKOWSKA PĘTLA w kierunku centrum miasta).
Dojazd możliwy jest liniami autobusowymi: A, E, J, S, 303, 304, 305, 312, 321, 350, 367, 369, 370
Nowe godziny pracy biura przy ul. Krakowskiej:
- poniedziałek: 7:00 - 15:00
- wtorek: 8:00 - 16:00
- środa: 8:00 - 16:00
- czwartek: 9:00 - 17:00
- piątek: 7:00 - 15:00
Centrum Obsługi Klienta na jaworznickim rynku przestanie funkcjonować 28 maja (piątek).
PKM Jaworzno zachęca do zdalnego załatwiania wszelkich formalności. Wszelkie sprawy związane z wydawaniem nowych kart, a także z obsługą reklamacji Jaworznickiej Karty Miejskiej załatwić można także z wykorzystaniem dedykowanego adresu e-mail: reklamacje@pkm.jaworzno.pl. Należy opisać problem, a w informacji zwrotnej otrzymamy propozycję jego rozwiązania.
Przypominamy, że zakupu biletu można dokonać w licznych punktach doładowania Jaworznickiej Karty Miejskiej. Aktualna lista takich miejsc dostępna jest TUTAJ.
Bardzo wygodnym dla pasażerów rozwiązaniem jest korzystanie z aplikacji mobilnej PKM.
Więcej informacji na www.pkm.jaworzno.pl