Blank gif

Blank gif

Licznik zadłużenia miasta
Więcej informacji
Szczepienia przeciwko COVID-19 >
Jak załatwić sprawę
w Urzędzie Miejskim

Nowa lokalizacja Centrum Obsługi Klienta PKM Jaworzno

25 maja 2021, 13:09

Nowa lokalizacja Centrum Obsługi Klienta - fot. PKM Jaworzno

Nowa lokalizacja Centrum Obsługi Klienta - fot. PKM Jaworzno

Od wtorku, 1 czerwca Przedsiębiorstwo Komunikacji Miejskiej zaprasza do Centrum Obsługi Klienta w nowej lokalizacji. Biuro znajduje się w budynku Stacji Kontroli Pojazdów PKM przy ul. Krakowska 9 (tuż obok przystanku KRAKOWSKA PĘTLA w kierunku centrum miasta).

Dojazd możliwy jest liniami autobusowymi: A, E, J, S, 303, 304, 305, 312, 321, 350, 367, 369, 370

Nowe godziny pracy biura przy ul. Krakowskiej:

  • poniedziałek: 7:00 - 15:00
  • wtorek: 8:00 - 16:00
  • środa: 8:00 - 16:00
  • czwartek: 9:00 - 17:00
  • piątek: 7:00 - 15:00

Centrum Obsługi Klienta na jaworznickim rynku przestanie funkcjonować 28 maja (piątek).

PKM Jaworzno zachęca do zdalnego załatwiania wszelkich formalności. Wszelkie sprawy związane z wydawaniem nowych kart, a także z obsługą reklamacji Jaworznickiej Karty Miejskiej załatwić można także z wykorzystaniem dedykowanego adresu e-mail: reklamacje@pkm.jaworzno.pl. Należy opisać problem, a w informacji zwrotnej otrzymamy propozycję jego rozwiązania.

Przypominamy, że zakupu biletu można dokonać w licznych punktach doładowania Jaworznickiej Karty Miejskiej. Aktualna lista takich miejsc dostępna jest TUTAJ.

Bardzo wygodnym dla pasażerów rozwiązaniem jest korzystanie z aplikacji mobilnej PKM.

Więcej informacji na www.pkm.jaworzno.pl

Obrazek