Blank gif

Blank gif

Licznik zadłużenia miasta
Więcej informacji
Szczepienia przeciwko COVID-19 >
Jak załatwić sprawę
w Urzędzie Miejskim

MPWiK bada satysfakcję klientów

10 września 2013, 08:35

Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji przystąpiło do badania satysfakcji klientów. Od 6 września przez dwa miesiące na stronie internetowej spółki można wypełnić anonimową ankietę dotyczącą obecnie świadczonych i realizowanych przez nią usług. Wśród zagadnień ankietowych znalazły się m.in. pytania dotyczące oceny kompetencji personelu, terminowości realizowanych usług, rzetelności w udzielaniu informacji, a także jakości i poziomu świadczonych usług.

Jak tłumaczy Sławomir Grucel z MPWiK: - Uzyskane w ten sposób informacje pozwolą poznać preferencję odbiorców oraz wymagania wobec firmy wodociągowej. Zebrane dane ocenią obecny stan świadczonych usług oraz poziom wykonywanych prac.

Wszelkie uwagi zgłoszone przez mieszkańców w ankiecie, mają posłużyć do wprowadzenia ewentualnych ulepszeń i zmian. Będą one miały także wpływ na podnoszenie kompetencji pracowników. Ankieta dostępna jest na www.mpwik.jaworzno.pl