Blank gif

Blank gif

Licznik zadłużenia miasta
Więcej informacji
Szczepienia przeciwko COVID-19 >
Jak załatwić sprawę
w Urzędzie Miejskim

Porady dla konsumentów

22 sierpnia 2012, 12:08

Konsumencie, masz problem i nie wiesz, gdzie szukać porady? Chcesz zwrócić towar, rozwiązać umowę z usługodawcą lub dowiedzieć się jak skutecznie dochodzić swoich praw? Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów uruchomił specjalny e-mail: porady@dlakonsumentow.pl, który umożliwia uzyskanie bezpłatnej pomocy prawnej. 

- E-mail jest jednym ze sposobów na zdobycie wiedzy przydatnej konsumentom w wypadku problemu z nieuczciwym przedsiębiorcą - tłumaczy Krystyna Banasik, Miejski Rzecznik Konsumentów.

Wychodząc naprzeciw rosnącym potrzebom konsumentów, którzy szukają bezpłatnej pomocy również elektronicznie, Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów uruchomił centrum elektronicznych porad. Za pośrednictwem poczty elektronicznej pomocy udziela Stowarzyszenie Konsumentów Polskich. Każdy konsument mający problem z nieuczciwym przedsiębiorcą może liczyć na wsparcie specjalistów. Wystarczy skorzystać, ze specjalnego e-maila: porady@dlakonsumentow.pl. Pomoc prawna jest bezpłatna. W wypadku, gdy sprawa wymaga bezpośredniej konsultacji eksperta dyżurujący prawnicy wskażą właściwą instytucję lub organizację.

UOKiK przypomina gdzie jeszcze można szukać bezpłatnej pomocy w przypadku problemów z nieuczciwym przedsiębiorcą. Bezpłatna infolinia konsumencka 800 007 707 to najszybszy i najwygodniejszy sposób uzyskania bezpośredniej pomocy przez telefon. Pod ten numer można dzwonić od poniedziałku do piątku w godzinach od 9.00 do 17.00 zarówno z telefonów stacjonarnych, jak i komórkowych. Dotowaną przez Urząd bezpłatną infolinię prowadzi Federacja Konsumentów.