W internecie, na oficjalnych profilach miasta na portalach Facebook i Youtube, można już zobaczyć film reklamowy związany z kampanią inwestycyjną „Jaworzno. Daj się wciągnąć”. W roli głównej wystąpiło multimedialne logo miasta.
Premiera spotu w telewizji nastąpi już w sobotę w TVPinfo, a w kolejnych dniach w TVN24. We wrześniu kampania telewizyjna będzie nabierała rozpędu, a na październik przypadnie jej punkt kulminacyjny. Wtedy zostanie wyemitowana największa ilość spotów. W sumie przewidywana oglądalność filmu to łącznie ok. 15 mln osób, z czego ponad 20 procent obejrzy go przynajmniej 3 razy.
Film został zrealizowany z wykorzystaniem technik 3D oraz timelapse. Powstał w dwóch wersjach: 40 sekundowej z przeznaczeniem do telewizji oraz dłuższej - 60 sekundowej do internetu. Już wkrótce będzie można zobaczyć także materiał o kulisach powstania spotu.
Zobacz: