"e-Urzędy - utworzenie zintegrowanego systemu wspomagania zarządzaniem w administracji publicznej wraz z zapewnieniem świadczenia usług drogą elektroniczną"
Poprawa jakości standardów świadczenia elektronicznych usług publicznych i wymiany korespondencji przez Elektroniczną Platformę Usług Publicznych (ePUAP) w 6 jednostkach samorządu terytorialnego (JST), poprzez:
- uruchomienie nowych e-usług,
- podniesienie kwalifikacji pracowników JST,
- wdrożenie lub modernizację Elektronicznych Systemów Zarządzania Dokumentacją (EZD),
- wdrożenie lub modernizacja systemów dziedzinowych wspierających świadczenie e-usług,
- kampanie informacyjne dla mieszkańców.
Główne zadania:
- Podniesienie świadomości i promocja e-usług świadczonych przez 6 JST woj. śląskiego
- Wzrost wiedzy i umiejętności pracowników 6 JST dotyczącej świadczenia usług drogą elektroniczną
- Wzrost wymiany korespondencji elektronicznej wysyłanej przez 6 JST woj. śląskiego
- Wzrost liczby usług uruchomionych na platformie e-pPUAP w 6 JST woj. śląskiego
- Modernizacja/wdrożenie EZD w 6 JST woj. śląskiego i wdrożenie/modernizacja systemów dziedzinowych dla automatyzacji e‑usług
- Uruchomienie punktu potwierdzania profilu zaufanego w 6 JST
Partnerzy projektu:
- Miasto Jaworzno - lider projektu
- Miasto Sosnowiec
- Gmina Tarnowskie Góry
- Gmina Świerklaniec
- Gmina Wielowieś
- Gmina Zbrosławice
Wartość projektu: 4 052 176,00 zł
Wielkość dofinansowania: 3 444 264,60 zł (85%)
Wkład własny JST - 607 811,40 zł (15%)
Okres realizacji: 01.04.2014 r. - 31.08.2015 r. (okres realizacji został przedłużony do 30.09.2015 r.)
Projekt realizowany jest w ramach Priorytetu V Dobre Rządzenie, Działanie 5.2 Wzmocnienie potencjału administracji samorządowej, Poddziałanie 5.2.1. Modernizacja zarządzania w administracji samorządowej Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.