W związku z kontrolą prowadzoną w Biurze Miejskiego Rzecznika Praw Konsumentów, do końca sierpnia jaworznianie potrzebujący bezpłatnych porad z zakresu prawa konsumenckiego będą przyjmowani do godziny 12.00.
Zmiana godzin obsługi interesantów przez biuro rzecznika będzie obowiązywała w terminie od 13 do 31 sierpnia. W tym okresie mieszkańcy będą się mogli zgłaszać z prośbą o udzielenie pomocy od poniedziałku do piątku, w godzinach 7.00 - 12.00.
We wrześniu rzecznik, podobnie jak inne wydziały urzędu, wróci do swoich zwyczajowych godzin pracy, czyli:
- poniedziałek - środa – 8.00 - 16.00
- czwartek – 8.00 - 17.00
- piątek – 8.00 - 15.00
Przypominamy, że Biuro Miejskiego Rzecznika Praw Konsumentów zlokalizowane jest w budynku "D" Urzędu Miejskiego przy ul. Plac Górników 5. Rzecznik wykonuje swoje zadania poprzez zapewnienie konsumentom bezpłatnych porad prawnych z zakresu prawa konsumenckiego, występowanie do przedsiębiorców w spornych sprawach w formie mediacji oraz egzekwowanie roszczeń poprzez wykorzystanie posiadanych uprawnień procesowych. Rzecznik Konsumentów to instytucja o kompetencjach doradczych i procesowych. Rzecznik nie ma natomiast uprawnień kontrolnych, nie może wydawać nakazów, zakazów, nakładać kar i grzywien.